2010. augusztus 3., kedd

Találkoztam Lewis Hamiltonnal

Sajnos Nicole Scherzinger nem jött el Magyarországra a hétvégén, mivel a 'Rent' című musical próbái miatt Los Angelesben kellett tartózkodnia. Párját, Lewis Hamiltont viszont sikerült elcsípnem, de mivel idén nagyon sokan vártunk rá, így emiatt, és a kifejezhetetlen izgalom miatt nem tudtam tőle kérdezni semmilyen bennfentes infót.

Lewisszal a szálloda mélygarázsában

Viszont írtam egy levelet Nicole-nak, amit odaadtam Lewisnak, ő pedig kézbesíteni fogja a barátnőjének. Ezt a videón (lejjebb) is láthatjátok, hisz meg lett örökítve a találkozás harmada. A levélben annyit írtam, hogy azóta szeretem őt, amióta a 'Don't Cha' klipjében láttam őt 2005 augusztusában. Fényeztem őt, írtam, hogy ő a legtehetségesebb, legszebb és legnagyszerűbb nő a világon! :) Írtam az oldalról is, konkrétan, hogy a legnépszerűbb magyar PCD-s site szerkesztője vagyok, és remélem, hogy egyszer majd meglátogatja az oldalt. Tudattam vele, hogy rengeteg magyar rajongója van, és nagyon nagyon szeretik őt itt, Magyarországon, aztán Lewisról írtam, hogy ő a példaképem az elszántsága és profizmusa miatt, és hogy ők a világ legnagyszerűbb szerelmespárja. Biztattam őt, hogy a szólóalbuma platinalemez lesz mindenütt. Biztos vagyok abban, hogy Lewis átadja a levelet Nicole-nak, miért is ne tenné?



Hamilton a péntek esti Hugo Boss-partyn egyébként elárulta, hogy Nicole új lemezét kell hallgatnia, de ezen kívül Black Eyed Peast is szokott hallgatni. A Tv2 riporterének azt mondta, hogy ugyan januárban szakítottak Nicole-lal, rájöttek, hogy egymás nélkül nem bírják, és újra összejöttek, viszonyuk rendeződött. Lewis amikor a színpadon nyilatkozott, még akkor is gondolt a rajongóira, hiszen két alkalommal is mosolyogva integetett nekünk, fanoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése