2010. augusztus 19., csütörtök

X-Faktoros interjú Nicole-lal

Beszélj a tehetségkutató-showk meghallgatásain tapasztalt élményeidről.

Az American Popstar című műsorban volt az első ilyen élményem. 12 órát vezettem, hogy odaérjek a meghallgatásra, amit egyébként a szülővárosomhoz legközelebbi helyen tartottak. Valójában én egy kis városban nőttem fel Kentuckyban (USA), nem voltam annyira rátermett, hogy csak úgy elmenjek onnan Hollywoodba, hogy valaki felfedezzen. Szóval láttam ezt a popsztár meghallgatást, és elmentem a legközelebbi városba. Hajnal 4-ig vártam a soromra, utána végre énekelhettem a zsűrinek. A többi már történelem. Amit az emberek nem vesznek észre, az az, hogy ezután a show után nagyon keményen kellett dolgoznom, hogy tudjam építeni a karrierem. Tehát olyan ez mint, egy véget nem érő munka, de remek és megéri.

Mit figyeltél meg főleg a versenyzőkben?

Nos, mivel elsősorban énekesnő vagyok, a legnagyszerűbb hangokat kerestem. De szerintem számomra amit az X-Faktor jelent, az a sztár minőség, amit ezek a művészek és fellépők hoznak a színpadra. Azt akarom, hogy lenyűgözzenek, és érezni szeretnék tőlük valamit.

Mivel a Pussycat Dolls tagja vagy, nem kerestél lánycsapatot a jelentkezők között?

Tulajdonképpen nem, mert a szenvedélyem és a szeretetem a zene iránt nagyon erős - szóval sokkal inkább hangokat kerestem. Nem szükséges, hogy a világon a legjobb hangod legyen, nem kell megpróbálnod túl sokat tenni, amíg tudod valamelyest irányítani a hangod és a saját hangzásod.


Élvezted az X-Faktorban való zsűrizést?

Elképesztő volt. Sokat szórakoztam, többet mint vártam, imádtam. Ez az egész dolog egy jelenség, egy fogalom. Egyértelműen X-Faktor-rajongó lettem!

Milyennek találtad azt, hogy élő közönség kellett tartani a meghallgatásokat?

Nagyon élveztem, sok-sok energia rejlik a közönségben. Úgy érzem, egy folyamatos koncerten vagyok, ahol nem csak mi zsűritagok vagyunk, hanem mögöttünk emberek százai, tehát a pozitívum az, hogy amikor elakadok, a közönség sokszor segít!

Milyennek találtad a manchesteri meghallgatásokat?

Nagyon izgatott voltam, hogy milyen nagyszerű személyiségek lesznek ott, mindenki nagyon örült, hogy ott lehetett. Sokan közülük egy kicsit félénkek voltak, de nagyon sok versenyző megnevettetett. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy a manchesteri turné részese lehettem, mert az embereknek itt nagy szíve van. Nagyon jó ösztönökkel rendelkeznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése