2010. szeptember 24., péntek

Meglepő lesz Nicole szólólemeze

Nicole Scherzinger elárulta, hogy debütáló lemeze meg fogja lepni az embereket.

A Pussycat Dolls frontasszonya, aki mostanság vendégzsűritag az angol X-Faktorban - Lady Gaga producerével, RedOne-nal dolgozik együtt új anyagán, és hiszi, hogy a rajongókat váratlanul fogja érni az album hangzása.

"Az új zeném talán nem olyan, amilyet tőlem várnak az emberek, tehát azt gondolom, hogy ez egy jó dolog." - mondta az X magazinnak.

"Az, hogy RedOne-nal dolgozhatok együtt, igazi megtiszteltetés. Ő egy hihetetlenül nagyszerű producer és zenész. Korábban volt néhány hatalmas dala Lady Gagával. Most pedig itt vagyok én."

Arra, hogy az új hangzás Gaga Bad Romance-hez hasonlít-e, azt mondta: "Nos, a Bad Romance megközelíthetetlen. Nem tudom összehasonlítani a saját anyagomat Lady Gaga dalaival, mert az ő számai klasszikusak és briliánsak."

"Mindezek ellenére tudom, hogy valami igazán különlegeset alkottunk meg." - adta hírül Scherzinger kisasszony.

Nicole azokra a pletykákra is reagált, melyek szerint a kiadója ejtette korábban szólólemezét, a Her Name Is Nicole-t. "Az én döntésem volt, hogy nem jelentetem meg. Nem a kiadó ejtette."

"Tény, hogy nagyon sok szólódalom a második Pussycat Dolls lemezre került fel, a Doll Dominationre, ami miatt nagyon boldog vagyok, mert az emberek így olyan dalokat ismerhettek meg, mint a Happily Ever After vagy a When I Grow Up. Az I Hate This Part is eredetileg a szólóalbumomon kapott volna helyet." - árulta el Nicole.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése