2011. május 25., szerda

Nyilatkozatok az elmúlt hétből (2011/21. hét)

Nicole-nak fenntartásai voltak az X-faktorral kapcsolatban

Nicole nem volt abban biztos, hogy jó ötlet elvállalni az X-faktor US műsorvezetését - nyilatkozta a BBC-nek.

"Nagyon izgatott voltam, de voltak fenntartásaim, mivel épp nemrég jöttem ki az albumommal, a Killer Love-val, és a zeném a legfontosabb. Meg akartam győződni arról, hogy ez nem fog abban akadályozni, hogy reklámozzam a zenémet. Simon [Cowell, az X-faktor producere - a szerk] mindenben támogatott."

Az énekesnő elárulta, Simon Cowell személyesen hívta fel őt, és kérte fel, hogy vállalja el a műsorvezető szerepét. Nem volt semmiféle meghallgatás, egyszerűen csak neki szánták ezt a szerepet.

"Őszintén szólva nyáron az angol X-faktorban nagyszerűen éreztem magam. Fenomenális. Szeretem Simon-t, szóval megtiszteltetés volt, hogy része legyen az amerikai verziónak."


A következő néhány hónap bizony elég zsúfolt lesz Scherzinger számára, aki az USA és Nagy-Britannia között fog ingadozni, hogy albumát népszerűsítse, és hogy az X-faktor-beli munkáját elvégezze. Mint mondja, egyáltalán nem sajnálja: "Nagyon hálás vagyok érte."

"Értékelned kell, amikor jön az egész, és a vonat megy tovább. Egyértelműen a vonat elején szeretnék lenni. Mindig azt mondom, ez még csak a kezdet, főleg a Killer Love-val. Szeretném, hogy a rajongóim ugyanúgy szeressék, mint én."

Hogyan kezdte Scherzinger?

A hawaii énekesnő szerint egyértelműen az indította be karrierjét, hogy megnyert egy tehetségkutatót.

"Ez egy hihetetlen lehetőség volt számomra, mivel kisvárosból jöttem, nagyon szerény környezetből. Nem volt elég pénzem, hogy Los Angelesbe jussak, tehát a tervem, mint az üzletben, az időzítés minden, és a megfelelő emberrel kell találkoznod a megfelelő időben." - mondta a Wonderland magazinnak. - "Mindig nyitott voltm az új lehetőségekre, még ha azok nem is voltak a legtökéletesebbek. [...] Csak a szívemre hallgattam, hű magadtam magamhoz és céltudatos voltam."


Nic a Hamiltonnal való távkapcsolatáról

"Senkinek sem kívánom, hogy egy ilyen távkapcsolata legyen." - az énekesnő szerint nagyon nehéz így ápolni egy kapcsolatot, hisz egy hónapban mindössze egyszer látja szerelmét, a Forma1-es világbajnok Lewis Hamiltont.

Nicole szerint Lewisnak még nehezebb lehet, hisz sajnos ritkán tud elmenni a versenyeire, ráadásul a brit pilóta látja, hogy más versenyzők barátnői rendszeresen elkísérik barátaikat a futamokra. A kevés együtt töltött idő viszont még értékesebbé teszi kapcsolatukat - vallja a Pussycat Dolls volt üdvöskéje.

"Nem feltétlenül rossz, ha egy ideig nem látjuk egymást. Így az együtt töltött idő még értékesebben telik."

Nicole minden héten fellépne az X-faktorban

A hawaii szépség elárulta, tetszene neki az ötlet, ha minden héten élőben énekelhetne az ősszel induló X-faktor US-ban, melynek műsorvezetői posztját tölti majd be.

"Hogy fogok-e énekelni? Határozottan. Minden egyes adásban énekelnék, ha tehetném."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése