2011. május 13., péntek

Nicole a 'Killer Love' amerikai verziójáról beszélt

Nicole Scherzinger elintézte az angol piacot pop-dance albumával, a Killer Love-val, de nem feledkezett meg hazai rajongóiról sem. A volt pussycat doll az utolsó simításokat végzi debütáló albumának amerikai verzióján, és van néhány meglepetés a tarsolyában, többek között egy-egy Snoop Doggal valamint R. Kelly-vel közös dal.

Az album – ami már elérhető Angliában – legalább 4-5 új dalt fog tartalmazni, megjelenése nyárra várható.

„Amikor az angliai lemezemet csináltam, sokkal inkább dance-es inspirációt kaptam, ami nagyszerű és szórakoztató Európa számára” – mesélte Nicole a Rap-Up.com-nak – „Amerika számára visszamentem a gyökereimhez, ahol kezdtem, egy kicsit urbanosabb hangzásvilágot kölcsönözni az albumnak, mivel ez még mindig hatalmas helyet foglal a szívemben.”

Az amerikai kiadás egyik újdonsága a Peep Show című dal lesz, amit R. Kelly írt és a producere is egyben, Snoop Dogg pedig közreműködik benne.

„Van egy dalom, amit R. Kelly írt, ami elképesztően jó. Snoop van benne. Peep Show a címe és imádom, mert egy kicsit a Pussycat Dollsra emlékeztet, de mégis Nicole. Szórakoztató és pimasz szám – hihetetlen egy dal, nagyszerű instrumentállal. R. Kelly-re szavakat sem lehet találni, kegyetlen jó dalszerző.”


Nicole azt is elárulta, hogy van egy különleges vendége az albumon, de még nem árulta el, kicsoda:

„Még nem mondhatom meg, mert meglepetés.”

Scherzinger elmondta, a Stinggel közös Power’s Out című dala lehetséges, hogy helyet kap az amerikai kiadáson is.

A hawaii szépség elhalasztotta 2007-ben debütáló albuma, a Her Name Is Nicole megjelenését, miután 70 dalt is írta lemezre.

„Azért döntöttem úgy, hogy nem jelentetem meg, mert úgy éreztem, a rajongók sokkal inkább vágytak egy új Pussycat Dolls-lemezre, szóval megadtam nekik, amit kértek.”

Évekkel azután, hogy belefogott szólóanyaga készítésében, Nicole boldogabb sem lehet az elkészült lemezzel:

„Iszonyúan büszke vagyok erre az albumra, mert több olyan dalt is választottam, ami saját magam elvesztéséről szólt egy kapcsolatban, múltbéli párkapcsolataimról, és arról a folyamatról, amely során sikerült visszaszereznem az erőmet, és úgy érzem, hogy sok ember tud ezzel azonosulni. De mindezt pimaszul adom elő.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése