2011. május 13., péntek

Interjú Nicole-lal az X-faktor műsorvezetéséről

Hónapokig tartó találgatások után bejelentették, hogy Nicole fogja vezetni az X-faktor amerikai verzióját. A show a FOX csatornán fog menni szeptembertől. A 32 éves énekesnőnek nem idegenek a reality show-k, hiszen a Popstars nevű tehetségkutatót annak idején megnyerte, s csatlakozott az Eden’s Crush-hoz, később pedig a többszörös platinalemezes Pussycat Dollshoz. Simon Cowell figyelmét akkor keltette fel, amikor 2010 nyarán az angol X-faktorban vendégzsűrizett.

A Rap-Up.com utolérte Nicole-t, aki igen kimerülten nyilatkozott, hisz hosszú éjszakán volt túl: épp a közelgő műsorvezetői szerepről folytak a tárgyalások.

Milyen érzés részt venni a műsorban?
Nagyszerű. Szeretek elfoglaltnak lenni. Ez egy kihívás. Valami új és király benne lenni egy ilyen fenomenális show-ban. Részt vettem Londonban az angol verzióban és Simonnal dolgozni elképesztő. Ezelőtt sosem voltam műsorvezető, tehát ez határozottan egy új kaland a számomra.


Simon kérdezett meg az esetleges munkáról?
Igen. Miután az angol show-ban zsűriztem, Simon azóta rendszeresen beszél velem. Mindig olyan érdeklődő volt, szóval elkezdődött az ismertségünk, és nagyszerű időket töltöttem vele a műsorban.

Zajlottak-e tárgyalások arról, hogy esetlen zsűrizz műsorvezetés helyett?
Voltak megbeszélések oda-vissza, de tulajdonképpen boldog vagyok, hogy arra kértek meg, hogy műsort vezessek, mert ez az amit szeretek csinálni és nagy szenvedéllyel fogom mindezt tenni. Azért is érzem magam jobban műsorvezetőként, mert így erőt adhatok a versenyzőknek és bátoríthatom őket. Zsűritagként nemet is kellene mondanom nekik, így viszont ez nem fog megtörténni.

Hogyan készültél fel a munkára?
Csináltam egy vörösszőnyeges eseményt az American Music Awards-ra, ami borzasztóan kiborított. De király volt. Őszintén szólva, nem készültem. Úgy vélem, egész életem során felkészültem rá. Imádom az embereket, tehát ez nem fog akadályt jelenteni, képes vagyok emberekkel együtt dolgozni minden egyes nap, ezekkel a versenyzőkkel, a családjaikkal, és tudok segíteni nekik abban, hogy végigcsinálják ezt az egészet.

Két napja kezdted a felvételeket. Hogy megy eddig?
Hihetetlenül jól. Nagyon, nagyon hosszú napok. Ez a show nagyobb lesz mindennél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése