2010. szeptember 24., péntek

Nicole: "Hamilton a legszexibb!"

Nicole Scherzinger azt mondta, barátja, Lewis Hamilton az egyetlen létező férfi a számára.


A pussycat doll Derek Hough-gal dolgozott heteken keresztül a Dancing With The Starsban, és az énekesnő elárulta, hogy a táncos srác nem az ő esete, de hozzátette, hogy nem érdeklődik más férfi iránt, csakis barátja iránt.

A News of The Worldnek azt mondta: "Kedvelem Dereket, de olyan, mintha testvérek lennénk. Sohasem gondoltam arra, hogy jóképű. Nem az esetem."

"De egyébként, miért is néznék rá más férfira, amikor nekem van a világon a legszexibb barátom? Nem gondolok más férfira rajta kívül."

Nicole X-Faktoros kollégájáról, Simon Cowellről azt mondta, kacéran viselkedett vele, amikor Cheryl Cole-t kellett helyettesítenie a show-ban.

"Nyilvánvalóan azt gondolja, hogy én nagyon jó vagyok ebben. Eléggé meg voltam rémülve az elején, de gyorsan láttam, hogy ő pajkos és kacér, és ezt el kellett fogadnom."

"Eredetileg csak egy hétre szerződtettek le az X-Faktorba. De ezután rögtön felhívtak a nap végén, és kérték, hogy maradjak." - mesélte a Pussycat Dolls frontasszonya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése