2011. június 10., péntek

Nicole: Az újságokból értesültem arról, hogy Cheryl Cole helyére lépek

Az amerikai X-faktort érintő folyamatos zsűritag-cserék igencsak összezavarták az angol és amerikai rajongókat egyaránt.

A találgatásoknak most viszont vége, Nicole Scherzinger váltja Cheryl Cole-t a zsűripanelben. A Pussycat Dolls énekesnője elárulta, az újságokból tudta meg a hírt.

A The Graham Norton Show című rádióshow interjújában Scherzinger azt mondta: „Ezt eddig még nem mondtam, de azt hiszem hivatalos, hogy zsűritag lettem. Ez egy hihetetlen lehetőség. Mindenki mással egy időben tudtam meg én is. Őrületes volt az újságokból értesülni erről a dologról."

A hawaii szépség alig várja, hogy a zenemogul Simon Cowell társasában lásson munkához.

„Ő olyasvalaki, akitől nagyon sokat tudsz tanulni. De amikor ebben a helyiségben vagyunk, minden a zenéről és a tehetségről szól, és a versenyzőkre koncentrálok, ez az, ami iránt roppant szenvedélyes vagyok.”

A rádióinterjúban Nicole párjáról, Lewis Hamiltonról is beszélt; elárulta, minden rendben kösztük, de egyelőre nem tervezik a házasságot.

„Nos, igazán büszke vagyok magunkra, hogy már három éve együtt vagyunk. Múlt héten volt az évfordulónk. Annak ellenére, hogy a világ két különböző pontján élünk, mégis működik a kapcsolat. Jelenleg nagyon boldogok vagyunk ott, ahol tartunk.” – mondta a Right There énekesnője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése