2011. június 5., vasárnap

Interjú | Jessica Suttát leszerződtette a Hollywood Records - gőzerővel dolgozik debütálóalbumán!

Jessica Twitteren jelentette be az örömhírt: a Hollywood Records kiadó lemezszerződést kötött vele. A Pussycat Dolls egykori énekesnője olyan keményen dolgozik első saját lemezén, hogy azt sem tudja, ki az a Cheryl Cole!

Mesélj az albumodról, boldog vagy?
Extrémboldog vagyok a lemezem miatt. Megállás nélkül dolgozok rajta. Tulajdonképpen a stúdióban élek. Írom a saját zenémet és a szakma legjobb producereivel próbálok megalkotni egy dance-lemezt.

Hogyan írnád le az album hangzását?
Tudod, a barátaim úgy hívják, "igazi dance zene". De próbálgatok egy kis alternatív rockot, R&B-t és pop-ot is belevenni. Szeretném kielégíteni a rajongóimat és meg újakra is szert tenni. Úgy érzem, ez az én időm, hogy ragyogjak, nem úgy mint egy csaj a Pussycat Dollsból, hanem úgy, mint egy igazi zenész és művész.

Melyik a kedvenc dalod?
Ez egy bonyolult kérdés. Mindegyiket szeretem. Amikor megjelentettem a promó dalommal, az I Wanna Be Baddel, a rajongóimat sokkoltam vele. Számos fantasztikus kritikát kaptam. A dalból nagy sláger lett. Az emberek azt gondolták, hogy csak Nicole mellett tudok táncolni (nevet). Ezek az ők szavai, nem az enyémek.

Ha már Nicole-nál tartunk, mit gondolsz arról, hogy zsűritag lett az amerikai X-faktorban?
Őszintén szólva Nicole-lal nagyon régóta nem beszélünk. Munka kapcsolat volt köztünk, aminek ugye vége lett, amikor befejeztük az együttműködésünket a Pussycat Dollsban. Semmit nem tudok mondani ellene, nagyszerű énekesnő.
Próbálod kerülni a válaszadást?
(Nevet.) NEM. Szerintem pompás zsűritag lesz.

Mit gondolsz Cheryl Cole-ról?
Kiről?

Nicole a helyére került az X-faktorban.
Őszintén, mostanában nem nézem a híreket. Nagyon keményen dolgozom a lemezemen. Még ebben az évben szeretném megjelentetni, de a jövő év elején mindenképp.

Mesélj többet az albumról, lesz rajta vendég?
Több zenészt felkerestem. Mostanában szerződtetett le a Hollywood Records kiadó. Meg szeretnék győződni arról, hogy az albumom nagyszerű reklámot fog kapni.

Mondanál pár nevet?
A kiadóm kapcsolatban áll Lady Gaga csapatával, küldött nekik néhány dalt, amit én írtam. Az Interscope Records-nál dolgoztam még a Pussycat Dollsszal, szóval remélem, hogy ez meg fog történni. (Gaga az Interscope-hoz tartozik - a szerk.) Eddig viszont nem kaptunk semmiféle visszajelzést tőlük.

Lehetséges, hogy Nicole-lal fogsz duettezni a lemezeden?
Ki tudja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése