2011. március 25., péntek

Szavazás: Melyik a kedvenc dalod a 'Killer Love'-ról?

Mondanom sem kell, mert ugye már mindenki tudja: Nicole Scherzinger lassan egy hete kiadta debütáló lemezét Killer Love címmel.

A korong egyelőre Európa egyes országaiban (Írország, Anglia, Franciaország) kapható, abban viszont biztos vagyok, hogy a magyar rajongók valahonnan sikeresen letöltötték a lemezt.

Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintetek melyik a legjobb felvétel a 14 közül? Szavazni a fejléc alatt jobb oldalt tudtok, elég nagyra terveztem a szavazóablakot, így szerintem mindenki meg fogja találni!

Ami engem illet, a döntés pokolian nehéz, sokat vacilláltam a Killer Love és a Club Banger Nation között, végül az utóbbi mellett voksoltam. A hétvégén egyébként várható egy hosszabb kritika is tőlem Nicole szólólemezéről, figyeljétek a blogot folyamatosan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése