2010. november 12., péntek

Nicole-hírmix - Egyelőre szó sincs házasságról!

Nicole az Aranyszem című James Bond-film betétdalát, a Goldeneye-t énekli - erről már korábban beszámoltam. A teljes felvételt ide kattintva hallgathatjátok meg; videó készült a munkálatokról is, az erről szóló videót ide kattintva lehet megnézni.

Videó: Nicole az Így jártam anyátokkal kulisszái mögött nyilatkozik (katt!) Plusz: két előzetes abból az epizódból, melyben szerepelni fog: [1] [2]

November 28-án Nicole a brit X-Faktorban fogja élőben előadni új dalát, a Poisont. Ez igen örömteli hír, ennél jobb reklámot nem igen lehet találni a szigetországban, minden bizonnyal nagy sikert arat majd az első élő előadás.


Nicole Whitney Houstont játszott - A pussycat doll bevallotta, hatalmas rajongója volt Whitney Houstonnak gyerekkorában, több órát töltött azzal, hogy az ő dalait énekelte: "Gyerekként nagyon félénk voltam, de a családi összejöveteleken megnyíltam, énekeltem. Whitney Houstont játszottam!

A Pussycat Dolls jövőjéről azt mondta, jelenleg szünetet tart a csapat: "Ha összeteszel 5 lányt egy együttesbe, és a világ egyik legsikeresebb bandájává teszed, akkor mindig ez történik. - utalt Nicole a többi négy tag kilépésére - Jelenleg a szólókarrieremre koncentrálok. Nem léptem ki PCD-ből, a jövőben bármikor számíthatnak rám a többiek."

Nicole túl elfoglalt a házassághoz - az énekesnő azt nyilatkozta, jelenleg csak saját karrierjére koncentrál és nincs tervbe véve a házasság kedvesével, Lewis Hamiltonnal. A pussycat doll azt mondta, mindenre sor kerül a megfelelő időben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése