2010. június 29., kedd

Kim utálta a hosszú hajat

A volt Pussycat Dolls-tag utálta, mikor hosszú haja volt, mert ez túl nőiesnek mutatta őt; a rövid hajat preferálja.


Kim a napokban vágatott még többet frizurájából, miután az már túlságosan megnőtt. Nem igazán rajong a hosszú hajért, úgy véli, mostmár örökké ragaszkodni fog a rövidhez.

"Mostanában megpróbáltam ismét megnöveszteni a hajam, de nem tetszett, túl lányosnak éreztem magam, így megint levágattam. Szeretem keverni a női és férfi elemeket. Ha katonai felszerelést viselnék, még akkor is hordanék melltartót, mert ettől iszonyú szexinek érzem magam."

Bár rendszeresen megválasztják őt a világ legszexisebb női közé, Kimberly szerint a jó kinézet alapvetően a magabiztosságtól függ.

A Now magazinnak azt mondta: "A szépség belülről fakad, és fontos, hogy tisztában légy önmagaddal. Mindig keresned kell az igazságot, hogy boldog maradhass, és ezen dolgoznod kell minden egyes nap."

Kimberly azt is bevallotta, hogy nagyon ragaszkodik a saját divatvonalához, amitől a jövőben sem válik meg.

"Szeretném, ha lenne majd egy saját póló-gyűjteményem a weboldalamon, a beautifulmovements.com-on, amiket én kreáltam, mindig alkotok. Nagyon sok inspirációt ad nekem a kifutó." - árulta el az ex-pussycat doll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése