2011. augusztus 6., szombat

Nicole végre nem beszélt mellé, amikor a PCD feloszlásáról kérdezték

Nemrég, a Stars magazinnak adott interjúban Nicole, aki mindig kitérő válaszokat ad, ha a Pussycat Dolls feloszlásáról kérdezik, úgy döntött, megoszt velünk néhány roppant érdekes információt...

- Tavaly elhagytad a Pussycat Dollst. Tedd ezt tisztává a számunkra: azért léptél ki, hogy a saját karrieredre koncentrálj, vagy a többi lánytól akartál megszabadulni?
Nicole: Nem, ideje volt valami újnak elkezdődnie. Természetesen volt egy egyezségünk, mert non-stop 0-24-ben együtt voltunk. Különváltunk, de ez nem azt jelenti, hogy vége van a Pussycat Dollsnak. Megértem Robin Antint, hogy új lányok után kutat.


- Az egyik ex-tag, Melody Thornton azt mondta, hogy miattad lett munkanélküli...
Nicole: Mel ezt dühében mondta. Ugyanis volt egy időszak, amikor el akartam hagyni a PCD-t. Miután a szerződésem megváltozott, elkezdtem több pénzt kapni. Ekkortól kezdték el hívni a csapatot The Pussycat Dolls featuring Nicole Scherzingernek. Megértem, hogy ez nem mindegyik csajnak tetszett, de ebben semmi unfer nincs. Majdnem mindent én énekeltem, a munka nagy részét én végeztem.

Borzalmas, amikor néhány ember arrogánsnak vagy önzőnek hív. Ez a munka rendje, úgy vélem, több pénzt érdemeltem. Ezután az ügy után nem ment valami gördülékenyen a munka a lányokkal, és úgy döntöttünk, hogy elválunk. Most, megbeszéltünk mindent és minden rendben, jól vagyunk. Nagyszerű időszak volt, és mindegyikőjüknek a legjobbakat kívánom. Hiányoznak. Néha magányosnak érzem magam nélkülük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése