2011. április 15., péntek

Nicole Scherzinger nem beszél a Pussycat Dolls régi tagjaival

Ereje teljében érzi magát Nicole Scherzinger a többi pussycat doll nélkül; az énekesnő elárulta, semmiféle kapcsolatban nincs az ex-bandatagokkal.

Nicole Scherzinger nem áll kapcsolatban a többiekkel. A 32 éves énekesnő - aki Ashley Robertsszel, Melody Thorntonnal, Kimberly Wyattel és Jessica Suttával alkotta a csapatot, mielőtt 2010-ben kiléptek - most érzi magát igazán erősnek, viszont nagyon boldog a többi csaj miatt.


Azt mondta: "Néhányan a dollok közül kiléptek, és én azt mondtam: 'Én vagyok az egyetlen Doll, aki itt áll?!' Nem tartjuk a kapcsolatot. Mindnyájan elfoglaltak vagyunk és nagyon örülök mindegyikőjüknek. Amikor mindegyik lány kilépett, azt gondoltam, ez volt a tökéletes alkalom arra, hogy menjek és a saját zenémmel foglalkozzak, amit szeretek. Ez annyira felszabadító és nagyszerű."

Nicole azt is megerősítette, hogy amit saját szólóalbumára szánt dalok nagy része, a Pussycat Dolls 2008-as lemezén, a Doll Domination-ön kötött ki.

"Egyszerűen nem volt jó az időzítés, de voltam olyan szerencsés, hogy képes legyek azokat a dalokat a PCD albumára tenni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése