2011. február 18., péntek

Ez történt egy éve: Törött bordával hagyták magára a PCD-csajt

2010 február - Neon.hu - Kipakolt Jessica Sutta: azért lépett ki a The Pussycat Dollsból, mert csúnyán magára hagyták, amikor eltört a bordája!

A szexis cicababa a Life & Style magazinnak adott nyilatkozatában rántotta le a leplet a lánycsapatról, és annak piszkos ügyeiről.

„Minden akkor kezdődött, amikor megsérültem, és hazaküldtek Los Angelesbe. Leszállt a gépem, és fogalmam sem volt, hová menjek, nem volt hol laknom! Végül egy barátnőm fogadott be. Ott feküdtem, kínoktól könnyezve a szófán, és arra gondoltam, itt vagyok én, a nagy sztár, és nincs saját otthonom! A többiek közben luxuskörülmények között éltek, és egy pillanatra sem jutottam eszükbe!”

- mesélte. Jessica szerint a PCD már régóta kizárólag Nicole háttértáncosaiból áll, mindig minden úgy történik, ahogy ő akarja, egyedül az ő szava számít.

„Mi mindannyian másodrangúak voltunk, vagy még annál is rosszabb! Ha kinéztünk egy rucit, és az Nicole-nak is bejött, biztos, hogy végül ő kapta meg, mert ő a sztár! Ez az egész Nicole világa, és mi csak átmeneti lakói voltunk!”

- tette hozzá. A PCD amúgy Robin Antin producer szerint mindössze „hosszú pihenőjét” tölti, de hamarosan visszatérnek – igaz, néhány tagcserére számíthatnak a rajongók…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése